4 fordeler med ettbensøvelser

Unilaterale øvelser er øvelser hvor du trener med ett ben eller en arm om gangen. I denne artikkelen ser vi på fire fordeler med ettbensøvelser.

Mye eller ofte: fordeler og ulemper

Det virker som om at så lenge volum er likt sså er det fordelaktig å trene oftere. Her er noen fordeler og ulemper.

Nettbasert Personlig Trening - er det noe for deg?

Er nettbasert personlig trening noe for deg?

Skap gode matvaner med nistepakker

La barna smøre sin egen matpakke.

Snikmosjon gir bedre helse

Derfor er hverdagsaktiviteten viktig.

Gammel vane er vond å vende, men...

Tradisjonelt er flere serier med 6-12 repetisjoner en eller to ganger i uken den mest brukte måten for å bygge msukler. Finnes det andre måter?

Den perfekte rumpa

Rumpetrening har eksplodert i popularitet og man kan se utallige versjoner av øvelser og programmer. Her er et forsøk på å gi deg forståelsen av hvord..

Sunn høstmat fra norsk natur

Få inspirasjon til næringsrik sesongmat.

5 øvelser for sterkere hamstrings

Hamstrings er en muskelgruppe på baksiden av låret bestående av tre muskler med totalt fire hoder (m. biceps femoris (to hoder), m. semitendinosus og ..

Når trening ikke bare er positivt lenger

Trening er utelukkende en positiv greie for kroppen vår, og absolutt noe som bør prioriteres når det kommer til både fysisk og mental helse. Men hva n..

Smarte tips til piknik kurven

Sunt, enkelt og smakfullt!

Flere og flere vil på treningsreise

Å kombinere trening og ferie er en økende trend.

Content © 2013 Akademiet For Personlig Trening (Org.nr: 995 413 310). All Rights Reserved.

App design and development by HePe