Myter og sannheter innen trening og helse - 1

Gjennom årene har vi alle blitt presentert for ulike fakta. Ting du MÅ og ting du IKKE MÅ gjøre. Er det så svart-hvitt. Denne artikkelen ser på noen t..

Bret Contreras - sannheten om hip thrust

En av faktorene i profesjonalitet er evnen til å se begrensninger i sine påstander og egne sannheter. Bret viser oss her at han har nettopp den kvalit..

Helseutgifter i Norge

Norge er et velferdssamfunn av de få, men helseutgiftene våre er veldig høye.

8 tips til sunn og smart turmat

Nå som høsten er her, er det mange som reiser på toppturer, går lange turer i fjellet eller kanskje sitter lenge i bil eller på tog på vei til en week..

5 tips til kunder om ønsker vektnedgang

Ha fokus på realistiske endringer som er gjennomførbare for kunden.

4 fordeler med ettbensøvelser

Unilaterale øvelser er øvelser hvor du trener med ett ben eller en arm om gangen. I denne artikkelen ser vi på fire fordeler med ettbensøvelser.

Mye eller ofte: fordeler og ulemper

Det virker som om at så lenge volum er likt sså er det fordelaktig å trene oftere. Her er noen fordeler og ulemper.

Nettbasert Personlig Trening - er det noe for deg?

Er nettbasert personlig trening noe for deg?

Skap gode matvaner med nistepakker

La barna smøre sin egen matpakke.

Snikmosjon gir bedre helse

Derfor er hverdagsaktiviteten viktig.

Gammel vane er vond å vende, men...

Tradisjonelt er flere serier med 6-12 repetisjoner en eller to ganger i uken den mest brukte måten for å bygge msukler. Finnes det andre måter?

Content © 2013 Akademiet For Personlig Trening (Org.nr: 995 413 310). All Rights Reserved.

App design and development by HePe